sobota, 29 listopada 2014

Noworoczny kalendarz

U mnie dzisiaj kalendarzowo, a to za sprawą super wyzwania na blogu Studio75.
Nigdy wcześniej nie miałam przyjemności wykonywania kalendarza,
owszem ozdabianie było, ale nie od podstaw :)
a, ponieważ już wiem, że Nowy Rok 2015 będzie dla mnie szczególny
tym bardziej chciałam go zaakcentować.
Mój kalendarz ozdobiłam papierami Rosalia w ogrodzie,
na którym umieściłam gotowy kalendarzyk.
Dodałam latarenki, sówkę, mnóstwo mikrokuleczek, kilka kryształków
i własnoręcznie wykonane róże z papieru Rosalia w ogrodzie.
A oto i mój kalendarz :)
Pozdrawiam cieplutko
Ania!

4 komentarze:

  1. Aniu cudnie Ci wyszedł, przepięknie zaakcentowane dodatki no i te róże :) Cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeeetny :) Kartki z kalendarza drukowałaś? :) Czy kupowałaś? Cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faaajny ;) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 years old Desktop Support Technician Walther Hanna, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Vehicle 19 and BASE jumping. Took a trip to Pearling and drives a Allroad. zrodlo artykulu

    OdpowiedzUsuń