niedziela, 26 października 2014

Kraft i biel

Witam po krótkiej przerwie.
Dzisiaj do pokazania mam pracę, którą wykonałam specjalnie na wyzwanie Kraft i biel Stryszkowego bloga.
Długo przymierzałam się i dumałam co mogłabym wykonać i tak oto powstał mój pierwszy igielnik.
Słoiczek ozdobiłam papierem kraftowym ozdobionym białym embossingiem na gorąco oraz
w jednej części perełkami. Natomiast wieczko pokryłam biało-perłową farbką Marthy Stewart, filcową podusią ozdobioną różyczkami, listkami i perełkami. Całość wyszła powiedziałabym bardzo zimowo ;)
http://blog.na-strychu.pl/2014/09/kraft-i-biel/
Moja praca
Pozdrawiam cieplutko
Ania!

4 komentarze:

  1. Aż weszłam zobaczyć Twoja Słoiczkową pracę:-) jest super!! Nawet igielnik może być piękną ozdobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, brawo! Pomysł świetny i piękna dekoracja :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda DT sklepu Na-Strychu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci to wyszło :) pozazdrościć pomysłu i umiejętności :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń