środa, 22 stycznia 2014

Nastała ZIMA

Za oknami zrobiło się zimno, biało i puchato, więc postanowiłam zmierzyć się z wyzwaniem Stempell&Kartoon - HU HU HA! Zima nie jest taka zła + media. Jestem początkująca jeśli chodzi o media jak i zarówno LO, ale sami oceńcie moje postępy ;) Uwagi bardzo mile widziane. Ja jestem zadowolona z efektu, więc będzie trochę zdjęć ;)
Użyte materiały:
Papier Zimowa Bajka - Śnieżna Zamieć scrap.com.pl
Listki Barok oczywiście Stempell&Kartoon
Media: Gesso, Pasta strukturalna, Brokat, Color gel Stamperia, Tusz srebrny, Glossy, Perłowa mgiełka
Napis ZIMA: Slice
Kwiaty: ręcznie wykonane
Inne dodatki: piórka, kryształki, gałązeczki, serwetka, ozdobne gałązki, perełka

























































































































































































































































































Zgłaszam moją pracę na wyzwanie w Stempell&Kartoon!



 A ponieważ na blogu scrapki.pl trwa Tydzień inspiracji - ZIMNO
zgłaszam i tutaj swoją pracę :)
Pozdrawiam cieplutko!
Ania-Arizoona

1 komentarz:

  1. Rewelacyjna praca...kwiatuszki fantastyczne! Piękna !!!
    Cieplutko Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowo-Peninia*

    OdpowiedzUsuń